Duvete cunnosce a diffarenza trà i guanti di PVC dispunibuli è i guanti di PE

Differenza materiale
I guanti di PVC sò fatti da un prucessu speciale cù resina di pasta di PVC, plastificante, stabilizzante, riduttore di viscosità, PU è acqua addolcita cum'è materie prime principali.
I guanti di PE dispunibuli sò fatti di materiali di polietilene di densità bassa (LDPE) è alta (HDPE) cù altri additivi.

Differenze in e caratteristiche
Caratteristiche di i guanti di PVC dispunibuli: i guanti ùn cuntenenu micca allergeni;Bassa generazione di polvera è bassu cuntenutu di ioni;Hà una forte resistenza chimica è hè resistente à certu pH;Hà una forte forza di trazione, resistenza à a perforazione è ùn hè micca faciule per esse danatu;Havi una bona flessibilità è tattilità, è hè còmuda è cunfortu di portà;Cù prestazione anti-statica, pò esse usata in un ambiente senza polvera.
Caratteristiche di i guanti PE dispunibuli: alta trasparenza;L'apertura di i guanti hè solta, chì hè còmuda è cunfortu di portà;A superficia hè irregulare o plana, cù un culore luminoso è un grossu uniforme;U pesu ligeru, bonu manicu, prezzu bassu, micca tossicu è innocu, hè un pruduttu generale di prutezzione ecunomica.

 

guanti-header-carton-MAIN5

 

Differenza in usu
I guanti di PE dispunibuli sò principarmenti usati per a pulizia di a casa, l'ispezione chimica, u giardinaggiu meccanicu, l'alimentariu, l'igiene è a prutezzione industriale è agricula, a tintura di i capelli, l'infermiera è u lavatu, l'alimentazione (cum'è l'aragosta è l'osse grandi), ecc. inconveniente di lavà e mani.

I guanti di PVC dispunibuli sò principarmenti usati per u travagliu di a casa, l'elettronica, i chimichi, l'acquacultura, u vetru, l'alimentariu è l'altru prutezzione di fabbrica, ospedali, ricerca scientifica è altre industrii;Hè largamente utilizatu in semiconductor, cumpunenti elettronichi di precisione è installazione di strumenti è funziunamentu di navi metalliche appiccicose, installazione è cumissioni di prudutti d'alta tecnulugia, attuatori di discu, materiali compositi, metri di display LCD, linee di produzzione di circuiti, prudutti ottici, laboratori, ospedali. , saloni di bellezza è altri campi.

I prudutti principali di Ruixiang sò TPE, CPE, LDPE, Guanti HDPE, grembiule PE, Pastry Bag è Ice Cube Bag.Tutti questi prudutti ponu cuntattà direttamente l'alimentu.Avemu pussede duie fabbriche è 160 linee in totale, è furnute cù e macchine manipulatori automatiche.Tutte queste macchine ponu pruduce prudutti in modu efficiente cù una bona qualità è vantaghji di patenti attraversu u nostru propiu disignu è innuvazione.


Tempu di posta: 01-06-2022